Alla inlägg den 26 juni 2008

Av helena - 26 juni 2008 22:37

Idag kom mitt första paket i Hemlis 4- bytet!

Det innehöll rosamelerat ullgarn, strumpstickor, chokladkaffe och två stickmarkörer som är så snygga att jag nästan borde göra om dem till örhängen i stället! (De är lite små på bilden tyvärr, man ser inte riktigt hur fina de är!)

Min hemliga vän har tagit fasta på att skrev att jag behöver öva upp mitt strumpstickande, och hon tänkte sig att jag skulle göra detta genom att sticka ett par sockor till dottern av garnet.

Som hon, och andra, kan se av bilden så har jag omedelbart tagit henne på orden! En liten socka med spetsmönster är påbörjad, jag var ju helt enkelt tvungen att testa mina presenter direkt! (Sedan är det ju en annan sak att man kan se att jag inte är så rutinerad på det här, det ser ju rätt så knaggligt ut, men jag hoppas jag skall öva upp mig!)

Så, min vän, du kan ju se att paketet uppskattas! Men vem är du egentligen? Du är från Finland i alla fall, det kunde du ju inte dölja! Måste försöka googla på något smart sätt och se om jag på så sätt kan komma dig på spåret!

Tack så mycket!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards