Alla inlägg den 24 juni 2008

Av helena - 24 juni 2008 21:38

... om mitt hemlispaket har kommit fram idag?

Det borde det ha gjort, men jag ser inget på min swapkompis blogg, men det kommer väl, jag är bara så ivrig att se vad reaktionen blir!

 Idag har jag för övrigt varit på Friskis och Svettis utejympa för första gången i år, dottern var med, eftersom mannen jobbar kvällsskift. Hon tyckte väl att det var sådär roligt...

Men för mig var det nyttigt,  för nu känner jag tydligt att de enda musklerna jag använt det senaste året egentligen är armmusklerna, för armhävningarna var det enda som gick skapligt, det är väl allt kånkande på dottern som betalar sig! Men magmusklerna är det inte mycket med... barnvagnspromenader i all ära, men lite mer gymnastiska rörelser skulle jag minsann ha behövt ägna mig åt!

Tänk att det fanns en tid då jag pluggade heltid, fick bra betyg, jobbade extra kanske 30- 40 %, tränade tre gånger i veckan minst, och dessutom knypplade och ägnade mig åt annat handarbete. Detta var alltså innan jag blev gravid. Vem var jag då? En helt annan och spänstigare typ som jag absolut inte känner igen mig i längre, eller ens förstår mig på!

 Men nu skall det bli ändring... åtminstonne under sommaren, sedan skall jag ju börja jobba, och då kan jag tänka mig att på energin och tiden tar slut mycket fortare!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards