Alla inlägg den 16 juni 2008

Av helena - 16 juni 2008 20:36

Nu måste jag skriva lite om vad jag har handlat till hemlis 4!

Jag åkte till garnaffären idag i akt och mening att köpa något som jag tänkt ut, men jag åkte därifrån med något helt annat i kassen!

När jag strosade runt lite och kände på alla garnerna så hittade jag ett garn i fantastisk kvalité, lin, bomull och ull, glansigt och vackert! Och dessutom i en färg som min swapkompis har skrivit att hon gillar.

Det var ett dyrt garn, men det fanns bara fem nystan kvar i den färgen, så de var lite nedsatta, och därmed så höll det sig inom ramen för den fastställda summan... raskt inhandlade jag dessa fem nystan! Det räcker ju inte till en hel jumper, men kanske till en halsduk med tillhörande huvudbonad eller något sådant. Annars kan man ju blanda upp det med något annat garn kanske, det finns ju många möjligheter.

Ett tag så stod jag faktiskt där och försökte förhandla med mig själv att behålla dem i min egen garnsamling, men... nej, de skall åka iväg med posten någon av de närmaste dagarna, bara jag hittat något gott att stoppa i paketet också!

Men jag måste säga det igen, vilket oerhört vackert och skönt garn - jag hoppas min swapkompis kommer att älska det lika mycket som jag gör!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards