Alla inlägg den 30 maj 2008

Av helena - 30 maj 2008 23:17

Så nu lägger jag ut bilder på de två plaggen jag sytt, en liten klänning till flickan och en par shorts till pojken.


Shortsen var något av ett vågspel kan man säga. Det är ju egentligen inte bra att sy i trikå till någon annan när man bara har sicksack och raksöm, så jag hoppas min swapkompis inte tittar alltför noga på avigsidan när hon tvättar dem! För att i någon mån hålla uppmärksamheten på rätsidan av brallorna strök jag dit en båt! Det syns inte på bilden eftersom strukturen på båten gör att den fungerar som en reflex, men den innehåller massor av färger. Jag kan avslöja att köpte en till mig själv också som skall hamna på ett par liknande brallor till den egna dottern!


Jag hoppas att plaggen passade, chokladen smakade och tygerna kändes inspirerande! Att fåren har fått ett gott hem gläder mig kollosalt mycket!


Jaha, nu var detta roliga alltså över... känns lite trist faktiskt! För jag har haft jätteroligt. Men vi gör väl om det, eller hur?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards