Alla inlägg den 8 maj 2008

Av helena - 8 maj 2008 21:35

Urtrist för er som jag ser ändå kommer in här lite då och då!

Men just nu har jag inte så mycket att berätta - mer än att jag sliter som ett djur på skolan där jag jobbar i en och en halv vecka nu! Ibte för att det är speciellt jobbigt egentligen, men jag är ju inte van vid att arbeta!!!

Dagarna känns så långa, så långa, och något sytt eller stickat blir det ju inte, fastän att jag har en del saker som ligger här och väntar. Dessutom kommer snart min senaste sändning ekologiska (SKAL- märkta) tyger! Det är en tjej som lägger ut nya ekologiska tyger på tradera, och jag har köpt en del. Tyvärr verkar det inte vara någon strykande åtgång, kanske för att tygerna har de där mesiga ärgerna som ekotyger ofta har, men jag har i allafall hittat ett jättesött tyg med små kaniner på, en velour och mudd, och så som sagt var den där fängelserandiga som jag skrivit om tidigare.

Detta kan kanske vara ett litet tips till dig som läser detta!

Och nu skall jag lägga mig och sova den uttröttade lärarinnans/ moderns sömn!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards