Alla inlägg den 1 maj 2008

Av helena - 1 maj 2008 20:51

Var ju tvungen att pausa lite från stickandet, så igår syyde jag mig min väska i John Blund- tyg. Den blev jättefin! Trycket är i rött, blått och grönt, och jag lyckades hitta exakt samma söda färg i ett ganska grovt tyg som blivit till botten, foder, kant upptill och bärremmar. Alltså ett nytt tyg - ibland måste man kompromissa en aning, annars hade det kanske aldrig blivit någon väska!

Stor är den också! Jag får nog plats med alla böckerna i den när jag nästa vecka skall vicka i en skola!!!!

Mannen skall vara pappaledig och jag skall jobba som lärare, det som jag ju är utbildad för och verkligen VILL!!!

Så nu kommer det nog inte hända så mycket på hemlisfronten på ett tag, här skall planeras i helgen och sedan undervisas på heltid, men egentligen är det inte så mycket kvar att göra på min hemlis, det är några saker som skall inhandlas bara, och så skall stickningen bli klar, så om en två veckor kan den nog skickas iväg!

Förresten - jag sänder en tanke till Laura som är med i swapen... låter inte kul alls det du har varit med om, men nu hoppas jag att det har vänt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards