Alla inlägg den 29 april 2008

Av helena - 29 april 2008 21:46

Laura har lagt ut lite ledtrådar, och jag undrar om det inte är jag som har ett paket att vänta ifrån henne...


Jag uppfattar att den hon skickar till har ett barn.

Barnet skall ju vara av motsatt kön mot henes eget, alltså en flicka.  Då går Linda, Malin och Mia bort.

Zilene och Camilla har i och för sig flickor de  med, och är således tänkbara men även varsin son, och det gör att jag tror de går bort.

Definitivt är det inte Helene, on har också en son och end dotter, men hennes dotter har redan de finaste kläder man kan tänka sig och behöver inget som vi kan åstadkomma. Magdalena hamnar ju också i kategorin en av varje men hon har inte alls samma stil som Laura. Och samma stil skulle det ju vara.


Så då är det Anna- Karin och jag kvar!


Nu skulle ju Lauras barn och hennes swapkompis barn ha mer än sy- och stickmorsorna gemensamt, och efter att förgäves ha sökt i Anna- Karins blogg så gissar jag på att detta gemensamma kan vara ett argentiskt ursprung?


Och i så fall är det MIG Laura skall skicka till!!!


 *Hoppar upp och ner av iver*


Har jag rätt??????


(*Väntar på att Brasse kommer in och säger "fel, fel, fel, fel, fel!"*)




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards