Alla inlägg den 18 april 2008

Av helena - 18 april 2008 23:39

Har nu gjort research på personens blogg och jag har allt några idéer. Det visade sig att två saker som jag funderat på redan innan jag visste vem det blev passar alldeles perfekt! Men när det gäller det jag skall sy så känner jag mig lite fundersam, det är liksom inte riktigt något som jag gjort tidigare, så jag måste TÄNKA och PLANERA detta nu... hmmmm....

Ha, ha! Jag hoppas du blir nöjd i alla fall!

Av helena - 18 april 2008 00:38

Det skall bli så kul!

Men hjälp vad ni andra har fina bloggar! Min är ju inte så kul, men jag bytte bakgrund nu för att spexa till den lite...

Funderar också på vad den ger för bild av mig...

Jag kan tänka mig att jag verkar vara något av en bagladytyp som löper stan runt med barnvagnen bågnande av gamla burkar, loppisfynd och ett och annat övergivet djur som jag plockat upp...

Hmmmm, inte helt med sanningen överensstämmande kanske, bara ibland!

Får kanske berätta något annat om mitt liv. Idag har jag varken varit på loppis eller samlat burkar. Idag har jag minsann, HANDLAT, STÄDAT och BAKAT bröd! Husmor ända ut i fingerspetsarna vill jag lova. MIn man tyckte när han kom hem från jobbet att jag borde vara sådan varje dag. Men då bleve det väl långtråkigt... såhär blir det ju en glad överaskning för honom!

Men i går var det djurliv så det förslog här hemma igen.

Först var dottern och jag i parken och matade änderna med majsbågar, sedan hörde jag något prassla utanför köksfönstret på natten - visade sig vara en igelkott! - och sist men inte minst kom katten hem efter att ha varit borta ett par dagar (han är kastrerad, men vi har glömt att tala om det för honom, han driver oss till vansinne!) och spred ut sina fästingar i bostaden (därav det maniska städandet).

Så det är värsta zooet. Men kaninen har hållit sig undan, han har väl inte kommit över sin förra vistelse här ännu!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards