Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av helena - 18 augusti 2008 01:34

... om någon tittat in här för att se hur det gick för tallrikarna så blir den nog gruvligt besviken... det kommer nog att dröja läääääänge in jag kan redovisa detta!

Det var ju en solig dag i går, så det hela var tänkt att bli ett utomhusprojekt, men idag har det regnat HELA dagem och detta är ingen överdrift! Jag och dottern tillbringade en eftermiddagstimma med att titta på "vattenkastarna", ja det låter fint, men är bara vanliga stuprännor. Med detta kopiösa regnande så forsar dock vattnet ur dem med ofantlig kraft, och ottern tycker att detta är oerhört fascinerande. Jag längat mest efter att få gå in... jag kan visst njuta av hennes fascination, men bara en kort stund när jag står i ösregn...

Fortsätter det på det här sättet så kommer det där med tallrikarna inte bli klart förrän nästa sommar...

Så jag stickar i stället, min FLS har bara en ärm kvar, sedan är det klar, men hjälp vad seg en ärm kan vara... och så har jag börjat på en socka till Sticka Meras OS- stickning också.

Skall se om jag inte kan slänga ihop lite dagiskläder också någon dag, det börjar ju dra ihop sig nu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards