Alla inlägg den 5 september 2008

Av helena - 5 september 2008 00:19

Man bugar och bockar!!!

Jag har haft jättekul seda jag kom in i bloggvärlden, det är så inspirerande att se vad andra gör och kul att dela med sig och få kommentarer på vad man själv har gjort. För att inte tala om vilken hjälp man har av varandra, hade jag inte kommit in i det här nätverket så hade jag inte haft så mycket fina tyger och sybehör att greja med, och jag hade haft betydligt mindre idéer!

Nu käer jag dock att det kommer att bli betydligt mindre bloggande och kollande av andras bloggar på kvällskvisten... vi har snart klarat av första veckan av dotterns inskolning, så nu är det bara en vecka kvar tills jag börjar jobba. Det blir ett helt annat liv, och trots att dottern trivs på förskola så ja, jag sörjer...

Just nu i natt är det faktiskt omöjligt att sova!

Men det var ju inte det jag skulle skriva om! Tack Fnix för din utmärkelse! Du har ju redan fått den själv, annars hade jag minsann skickat vidare den till dig! Nu blir det i stället:


Babushkadockan

Mallaching

Puss och Kram

Lallis

och

Min hemlis 4 vän


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards