Alla inlägg den 1 december 2008

Av helena - 1 december 2008 21:08

Min mössa har kommit fram till mottagaren, och hon verkar nöjd och glad, så då är ju jag också det! Jag var så himla sen med att få iväg mitt paket den här gången, det är så jag skäms, men jag hoppas verkligen att hon fick det i fredags! Extra roligt är så klart att mössan jag sydde skall få vara med på lussefirandet!


Sedan så har jag äntligen något nytt att lägga upp här på bloggen - fast inte vet jag om det är så snyggt precis...

Inspirerad av http://skaparstigen.blogspot.com/ virkade jag ett sittunderlägg i lovikkagarn som jag sedan tovade i maskin. Som ni ser är det gjort i två olika färger, för det är virkat av rester som jag fått av en tant. Ja. som sagt var, allt man gör kan ju inte bli så bra, men den duger väl att värma rumpan med i alla fall!


Själv har jag inte fått något mösswappaket, men konstigt nog är jag inte så besviken - på något sätt har jag bara känt på mig att jag skulle bli utan i den här swapen, jag har ju alltid fått så fina paket tidigare!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards